Alakoulun talviliikuntapäivä

Napakelkka nitisi ja narskui! Alakoulun talviliikuntapäivä Ladun majalla.

1. - 6. -luokat viettivät talviliikuntapäivää Ladun majalla tiistaina 7.3.2023. Rapsakka 20 asteen aamupakkanen siivitti sivakoijat Soidenlammen lenkille, Pikkukakkoselle, Kolmisoppisen jäälle, mäkihyppyyn ja napakelkkailuun.

Onnistunutta talviliikuntapäivää oppilaat kuvailivat näin: Kioskissa oli paljon porukkaa. Ulkona oli jäätävän hieno ilma. Napakelkassa oli niin paljon porukkaa, että se nitisi ja narskui. Ladut olivat erinomaisessa kunnossa. Ruokana oli jauhelihakeittoa ja ulkona oli kiva syödä. Jälkiruokapulla oli hyvää! Aurinko paistoi mahtavasti koko retken. Pikkukakkosen laavulla oli kiva pitää taukoa.

Lämmin kiitos talviliikuntapäivän järjestäjille. Aurinko paistoi ja saimme nauttia ihanasta Suomen talvesta!