Jyväskylän normaalikoulun alakoulussa neljällä henkilöllä todettu koronavirustartunta

Normaalikoulun alakoulussa neljällä henkilöllä on todettu koronavirustartunta. Normaalikoulun alakoulussa määrätään aiemmin karanteeniin määrättyjen lisäksi 30 oppilasta ja viisi opettajaa karanteeniin koronavirusaltistuksen vuoksi. Terveysviranomaiset ovat yhteydessä altistuneisiin.

Normaalikoulun alakoulun karateeniin määrättyjä oppilaita, heidän huoltajiaan ja henkilökuntaa on tiedotettu asiasta. Lääkärin ohjeiden mukaisesti koulunkäynti voi jatkua normaalisti muilla paitsi karanteeniin määrätyillä.Karanteeniin määrätyt oppilaat siirtyvät lukujärjestyksen mukaiseen etäopetukseen.

Koulussa tulee noudattaa viranomaisten turvallisuusohjeita huolehtimalla riittävistä turvaväleistä, hyvästä hygieniasta ja kasvomaskisuosituksista. Vähäoireisten pitää mennä herkästi koronatesteihin.

Tietoa ja toimintaohjeita: https://www.jyvaskyla.fi/terveys/korona/miten

Alakoulun rehtori Markus Leppiniemi, p. 0400 248 090