Tarjouspyyntö Normaalikoulun perusopetuksen oppikirjoista lukuvuodelle 2019-2020

Jyväskylän Normaalikoulun tarjouspyyntö perusopetuksen oppikirjoista lukuvuodelle 2019-2020.

Vastaukset kysymyksiin koskien tarjouspyyntöä Normaalikoulun perusopetuksen oppikirjoista lukuvuodelle 2019-2020.

Kysymys 1: Jyväskylän yliopiston normaalikoulun oppikirjojen kilpailutuksessa vaaditaan lähettämään tarjoajan tilinpäätöstiedot kahdelta edelliseltä tilikaudelta. Voiko tätä vaatimusta muuttaa siten, että tarjoaja lähettää luottoluokituslaitoksen, esim. Suomen Asiakastieto Oy:n Rating alfa -raportin, josta nämä tiedot löytyvät ajantasaisemmin. Esim. vuoden 2018 tilinpäätös valmistuu vasta helmikuussa 2019, joten Rating alfa -raportti on huomattavasti ajantasaisempi.

Vastaus: Tilinpäätöstiedot kahdelta edelliseltä tilikaudelta voidaan korvata ajantasaisella luottoluokituslaitoksen raportilla.

Kysymys 2: Voiko tarjouspyyntöä muuttaa niin, että tarjous olisi mahdollista lähettää sähköisesti, joka olisi hankintalain hengen mukaista.

Vastaus: Tarjoukset tulee toimittaa tarjouspyynnön mukaisesti paperiversiona Jyväskylän yliopiston kirjaamoon.