7. ja 8. luokkien vanhempainiltatori ti 26.1.2016 klo 18

”Tyytyväisyys tulee siitä

ettei hanki useampaa venettä

kuin pystyy uittamaan.” (M.P.)

Hyvät 7.- ja 8.- luokkalaisten vanhemmat

Omasta kouluajastasi on jo jonkin aikaa. Olet varmasti joskus miettinyt, mikä opiskelussa ja opetuksessa on muuttunut ja mikä pysynyt ennallaan. Tammikuisessa vanhempainillassa tiistaina 26.1.2016 klo 18.00 alkaen on mahdollisuus tutustua siihen, mitä ja miten nykyään opiskellaan ja opetetaan ja millaisia valinnaisaineita koulussamme tarjotaan.

Ilta alkaa yhteisellä tilaisuudella kolmannen kerroksen auditoriossa. Opinto-ohjaajat kertovat valinnaisaineista ja valinnaisaineiden valintaprosessista. Auditoriosta siirrymme yhdessä koulumme juhlasaliin.

Juhlasalissa on mahdollista tutustua eri oppiaineisiin, runsaisiin valinnaiskurssivalikoimiin ja opettajiin. Koulumme yrittäjäkurssi Tippaa ja dippaa NY huolehtii kahvista ja tarjoamisista. Halutessasi voit varata pennosia nuorten yrittäjien tukemiseksi.

Olette sydämellisesti tervetulleita oppiaineiden yhteiseen esittelyiltaan.

Tervetuloa

Annamari Murtorinne