8. luokkien vanhempainilta ti 17.11.2015 klo 18

Mitä sitä tulisi

jos aina olisi tyven

tai aina vain myötäisiä tuulia?”

(Maija Paavilainen)

Hyvät 8.-luokkalaisten vanhemmat

Jyväskylän normaalikoulun 8. luokkien oppilaiden vanhempainilta pidetään tiistaina 17.11.2015 klo 18.00 koulun auditoriossa 3. kerroksessa.

Ennen tilaisuuden alkua klo 17.30—18.00 koulu tarjoaa kahvit kolmannessa kerroksessa auditorion luona. Kahvista ja tarjoilusta huolehtii koulumme yrittäjäkurssi Tippaa ja dippaa NY. Halutessasi voit varata pennosia nuorten yrittäjien tukemiseksi.

Vanhempainillassa on kertomassa ja vastaamassa vanhempien kysymyksiin mm. päihde- ja nettiasioista oma koulupoliisimme vanhempi konstaapeli Jouko Meriläinen.

Yhteisen tilaisuuden jälkeen kokoonnutaan luokkakohtaisiin palavereihin, joissa jatketaan keskustelua ja hoidetaan muita luokkien yhteisiä asioita.

Kokoontumistilat ovat seuraavat:

8a              Leena Säämänen-Huotari               3014