7. luokkien vanhempainilta ke 7.10.2015 klo 18

Vanhempainilta

Onnistuminen on asenne. Se on avoimuutta uusille ideoille,

halukkuutta kuunnella, innokkuutta oppia, halua kasvaa ja

joustavuutta muuttua. (BJ Gallagher)

Hyvät 7.-luokkalaisten vanhemmat

Jyväskylän normaalikoulun 7. luokkien oppilaiden vanhempainilta pidetään keskiviikkona 7.10.2015 klo 18.00 koulun auditoriossa, 3. kerroksessa.

Ennen tilaisuuden alkua klo 17.30 alkaen koulu tarjoaa kahvit kolmannessa kerroksessa auditorion luona. Kahvista ja tarjoilusta huolehtii koulumme yrittäjäkurssi Tippaa ja dippaa NY. Halutessasi voit varata pennosia nuorten yrittäjien tukemiseksi.

Samaan aikaa klo 17.30 alkaen on tarjolla Wilma-paja kahvitilan viereisessä luokassa 3014. Jos sinulla on ongelmia tai kysyttävää Wilmasta, voit piipahtaa kahvin lomassa pajassa.

Yhteisessä tilaisuudessa esitellään koulun toimintaa. Erityisopettajat esittäytyvät, ja lopuksi näytetään oppilaiden upeasti alkanutta työskentelyä. Tämän jälkeen siirrytään luokanohjaajien johdolla kunkin vuosiluokan kotiluokkaan. Luokissa voidaan tutustua paremmin, jatkaa keskustelua illan aiheesta tai käsitellä muita luokan asioita.

Kokoontumisluokat ovat seuraavat:

7a              Rebekka Pihko                              3014